Friday, May 24, 2013

cinta


Assalamualaikum...
 

bila aku tak mencintai sapa sapa
dan bila aku tak dicintai oleh sapa sapa
keputusanku
bercinta dengan buah hati jauh di Korea Selatan
dan jatuh hati dengan watak dalam drama
hikhokhikhok
ya

ramai jugak yang macam aku
:D (big smiling D)

dalam pada aku tengah masih solo tak kepunyaan mana mana hamba Allah
banyak pulak request untuk aku jadi sang pendengar cerita
dan juga pakar kaunseling
wah kamu kamu kamu kamu dan juga kamu!
ya kamu yang terasa itu
hampa bercinta dan mempunyai masalah cinta dan hati
mendapatkan nasihat dari aku?
wah hah hah hah
(okay betenang)
mujurlah aku kawan yang setia
dengaq ja lah apa yang hampa luahkan
hikhik
macam drama live pulak bila dengaq

tak apa
aku suka dan sudi mendengar
sekurang kurangnya aku tak rasa aku keseorangan
dan aku gembira mana mana kawan yang dapat merasa perasaan itu
mencitai dicintai kasih dan dikasihi
cinta | love | sarang | ai | amo | mahal | t'aime | pyar
ana uhibbuki
indah sebenarnya perkataan cinta, kasih dan sayang dalam bahasa Arab

oh, teringat akan kekasih hati jauh di kota Seoul
bilakah anda bereneam mahu membuat kemunculan semula?
Photobucket

No comments: