Friday, May 24, 2013

teman hidup


Assalamualaikum...


al-kisahnya bermula macam ni
petang tadi tengah dok robek robek
tak pon dalam nama lainnya tengah dok punggah punggah
almari nak cari shawl mama
terjumpa lah dua shawl ni yang sangat cantik
ada beads dan lace
seriously sangat cantik okay!
dah macam shawl untuk orang kawin ja
yes, that cantik!
dan tiba tiba aku terkenangkan masa depan

so, aku pon dengan seriousnya berkata pada mama

me: ma! cantik! kak nak shawl ni! nanti kot la, kot! KOT nanti kak tunang, nak pakai shawl ni?
ma: kak nak pakai masa tunang? pi cari BOYFRIEND dulu. nak tunang, boyfriend pon tak dak

okay, maka sentaplah aku
fuh sentap!
ternganga aku depan mama
tau la anak mama ni memang tengah bercinta dengan diri sendiri
kot ya pon...
uhuk
sedih!

selepas itu
bila papa balik
aku pon ceritalah apa yang berlaku
dan papa kata apa tau?

pa: boyfriend apa aih? belajaq habeh dulu. kerja dulu baru cari boyfriend

sentap kali kedua
pergh!!!
style bidas lagu tu
haw dare you ma and pa!
tak simpatikah pada anakanda mu ini?
uwaaa
sedih!
tetiba hilang imaginasi nak bertunang pakai shawl tu
hohohoh
Photobucket

No comments: